Школа за негу лепоте представиће се на Светском фестивалу креативности у школама у Санрему од 3. до 6. маја 2017. Наша земља тако ће први пут имати своје представнике на овој престижној манифестацији.
Позив за учешће Школе за негу лепоте је признање, али и јединствена прилика да наши талентовани ученици и наставници чланови хора, фризери, сценски маскери и власуљари под заставом Србије покажу део онога што знају, воле и умеју и да учешћем и такмичењем на Фестивалу представе нашу Школу, али и Београд и своју земљу – каже Веселинка Животић, директорка Школе за негу лепоте.
Наставници и ученици Школе за негу лепоте вредно раде и коначно су добили прилику да покажу оно што знају и умеју и ван граница наше земље.
– Костиме за ревију „Шетња кроз време“ је осмислила Љубица Станчић, професор ликовне уметности. Музичке нумере за такмичарски део одабрала је Александра Абрамовић, професор музичке културе. Чланице хора су наше ученице које уче да буду фризери, маникири и педикири, сценски маскери и власуљари. Оне су одличне и вредне у својим образовним профилима, али су веома талентоване и у музичкој уметности – истиче Веселинка Животић.
Она каже да им је намера да свима покажу да се поносе својим талентованом ученицима, заставама и грбом Србије и Београда, нашим песмама, српском народном ношњом, костимима, хањинама од призренског платна, фризурама, шминком и маскама које су ђаци сами креирали и осмислили.
– Надамо се добрим резултатима и поносни што нам је заставу наше земље поклонио Вања Удовичић, министар омладине и спорта и што у нас верују и што су нас подржали наши пријатељи, Општина Вождовац, Секретаријат за образовање и родитељи наших ученика – наводи директорка Школе за негу лепоте.
Светски фестивал креативности у школама (ГЕФ) састоји се од низа догађаја у којима ученици и деца од пет до деветнаест година имају прилику да јавности покажу оно што раде у својим школама, али и да представе део културе и традиције своје земље. ГЕФ је познат као један од најзначајнијих догађаја који подстиче друштвене вештине и компаративну интеракцију, а помаже оснаживању личних и друштвених вештина младих.